duminică, noiembrie 25, 2007

Ganduri din fata televizorului (1)

... o picatura de vin rosu pe o camasa alba. La fel e si cu dragostea... E de ajuns "un putin", pentru a umple un mare gol din inima ta :) ... Si dupa ce s-a umplut acel gol, chiar daca se mai pierde odata cu timpul, sau mai scurge cand se frange inima, culoarea si mirosul niciodata nu vor disparea...culoare si miros ce te vor impinge mereu sa iubesti...
. . .
In ceata de afara, vorbele mele se pierd fara ca macar sa fie auzite...nici macar visele nu mai au puterea sa se nasca...nici inima mea nu mai are curajul sa zboare, de teama sa nu se piarda...astfel,se scurg orele si timpul trece...doar eu si inima mea, vorbim in soapta despre trecut si prezent...amandoi visand la viitor!
. . .
... cele mai dulci iubiri sunt cele ce lasa loc multor vise...cele mai frumoase zambete sunt cele ce raman scrijelite pe peretii inimii...cele mai scumpe amintiri sunt cele ce se contopesc cu visele tale!
...
Sunt multe vorbe ce se spun si dainuie o viata in mintea celui ce le spune si ale celui ce le aude. Insa vorbele ce nu sunt rostite dainuie doar in mintea celui ce ar fi vrut sa le rosteasca, de doua ori mai mult! Asa ca de ce sa regreti ca nu ai spus ceva cand ai avut ocazia? Uneori e de ajus o vorba pentru a face lumina pana si in cele mai intunecate locuri...
...

6 comentarii:

Anonim spunea...

am o intrebare...:se poate oare sa iubesti a doua oara la fel de mult ca si prima data?
si totusi imi permit sa raspund tot eu..(desi as vrea sa aud si ce cred altii)..: DE CE NU?

Wolfy spunea...

:) ... de fiecare daca ma intreb daca data trecuta am iubit cu adevarat... caci de fiecare data iubirea creste in intensitate... cel putin pentru mine :)

Anonim spunea...

da.....probabil ca de fiecare data e nevoie de o comparatie..doar ca la un moment dat ar fi bine sa se opreasca..si sa ajungi..sa nu mai vrei comparatie..:)

Wolfy spunea...

stiu... si mi-e teama ca am ajuns la asa ceva :) ...si cu toate astea, sunt foarte bucuros ca macar am simtit senzatia :) ...

Anonim spunea...

intr-adevar...senzatia e minunata..si se pare ca din ce in ce mai putini au parte de asa ceva...:)

AnuskaMaya spunea...

Imi place mult cum scrii. Parca te atinge la suflet.