duminică, septembrie 11, 2011

Change of plans. Day 1.

Salut tuturor,

Din ciclul, "Cum să îţi schimbi stilul de viaţă, câte un pic în fiecare zi", ieri am avut o zi de gătit. Ştiu ce o să vă spuneţi acum, de unde să ştie un programator să gătească dacă el tot ce ştie e tastatura şi calculatorul. Ei bine, eu mai vreau să ştiu şi să mănânc mai mult decât Fast-Food. Nu zic că ce o să învăţ să gătesc e mai sănătos, însă e mai plăcut şi bun când ştii că e făcut de tine.

Problema e că am tendinţa să mă opresc la categoria Desert. Problema în asta:
dieta unei persoane e ca şi relaţia dintre un bărbat şi o femeie nu poţi trăi doar din dulce, ai nevoie şi de un pic de sare din când în când, sau poate chiar şi alte gusturi pentru a ţi se confirma faptul că trăieşti.

Revenind la mine, nuuu, n-am cauzat daune de niciun fel. Nuuuuu, n-am făcut mizerie. Chiar am lucrat curat curat. Nu că v-aş spune adevărul :D .

Ce am încercat să fac:
- o supă.
- o budincă.
- un file de pui cu cartofi nature(a se citi franţuzeşte şi nu englezeşte).

Rezultat:
...
- supa a ieşit perfect.
- budinca a iesit perfect... la aspect şi culoare, dar am crezut ca 1 pliculeţ de zahăr vanilat ţine loc şi de zahăr normal. Mare greşeală :P . Am fost nevoit să învelesc budinca cu un strat de gem.
- fileul de pui mă apuc de el imediat ce termin postarea asta.

Ţineţi-mi pumnii. Încă nu e târziu sa dărâm totul pe aici :)

PS: Supa a fost la pliculeţ, de aia mi-a ieșit. Dar hey, orice început e un început :)