miercuri, mai 09, 2007

Te visez mereu

Umbra neagra a unei stele se-abate asupra mea, innecandu-ma in vise adanci intreaga noapte... In vise pot fi un inger care sa zboare ore intregi printre stele, in jurul lumii, dansand cu tine pe nouri sus, sus de tot, vrajindu-te cu albul aripilor mele!
... sau pot fi vantul ce fuge ca nebunul pe intreg Pamantul, prin padure, printre firele de iarba, dar ma opresc in geamul tau si iti soptesc ore intregi te iubesc, te doresc, te vreau langa mine!
... sau pot fi un fulg de zapada care cade diun ceruri la infinit, si de fiecare data aleg sa cobor cat mai aproape de tine, dansand in jurul tau, dorind sa ma topesc pe pielea ta, pe buzele tale, in mainile tale!
... sau pot fi doar eu, un simplu barbat, care te iubeste foarte mult, si care sta singur pe o banca, numarand secundele care trec pana sa apari langa mine, numarand frunzele ce cad din copac,frunze ce parca formeaza un covor care sa te indrume catre mine!
... orice as fi in visele mele, toate sunt legate de tine... la fel ca si inima mea!

Un comentariu:

Anonim spunea...

i wanna fly..i wanna touch the sky..with u..