miercuri, martie 10, 2010

Sub clar de luna

Ennio Morricone - Nocturne with no Moon:



Mii de vise si soapte se pot rosti in noapte. Unele fara destinatar, altele fara nicio logica. Dar unele soapte, se spun insa pentru a fi auzite.

Sopteste-mi iubire, cu ochii inchisi
Sopteste-mi-o-n miez de noapte,
Cu vorbe de dor, cu-n zambet usor,
Doar tu si eu... ca in basme.


Cate nopti nu ai petrecut privind peretele alb de care sta patul lipit? Cate ore nedormite ai petrecut, parca asteptand ca golul de langa tine sa se umple? De cate ori nu ti-ai dorit sa vezi dimineata cearsaful sifonat langa locul in care tu ai dormit?

Aseaza-te langa mine, priveste-ma in ochi...
Atinge-ma pe buze, sa simti cum imi iau foc...
Dar mai mult de atat, as vrea sa iti arat,
Pe inima cum imi sta tatuat, al tau sarut...


Inchid ochii si-adorm, in timp ce tu cobori din ceruri. Ma privesti cum dorm, asezata pe cearsaf langa mine. In brate strans ma tii, de parca maine nu ar mai fi. Si cum de zi se sparge cerul, tu pleci de langa mine.

E zori de zi din nou, si nu esti langa mine.
Nici urma ce cearsaf nu o mai vad.
Pe mine insa urma ta ramane,
Si mi-e de-ajuns sa zambesc fara rost.


Niciun comentariu: